Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Μια ανάρτησή μου στο " Πολυάνδριον"

Αν και καινούρια στο Blogging χαίρομαι πολύ που αυτά που γράφω και που φτιάχνω αρέσουν σε 'σας φίλες μου που έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα, αλλά και σε άλλους ανθρώπους σε ευρύτερο πλαίσιο που μου δίνουν την χαρά να δημοσιεύουν δικά μου άρθρα. Ευχαριστώ λοιπόν, τον κύριο Νίκο Δημητρίου, εκπαιδευτικό και εκδότη της τοπικής εφημερίδας του χωριού μας http://sites.google.com/site/topolyandrion/
που δημοσίευσε ένα απόσπασμα από μια ανάρτηση μου για τα έθιμα της αποκριάς.    
                                                     Κύριε Νίκο σας ευχαριστώ!!








(Το blog του χωριού μας, αξίζει να το επισκεφτείτε: leontari-thivon.blogspot.com)

2 σχόλια:

  1. Βάσια, ως φιλόλογος γράφεις πολύ ωραία, συνέχισε λοιπόν ώστε να φιλοξενήσουμε περισσότερα κείμενά σου στο ΠΟΛΥΑΝΔΡΙΟΝ. Εμείς σε ευχαριστούμε που μας θυμίζεις παλιά ήθη και έθιμα. Με εκτίμηση, Νικόλαος Ι. Δημητρίου,εκδότης του ΠΟΛΥΑΝΔΡΙΟΥ.
    Υ.Γ. Ένα ωραίο έθιμο των ημερών ήταν τα ψυχοκέρια που έφτιαχναν το ΠΑΣΧΑ οι γιαγιάδες στο χωριό μας, αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι! Βέβαια! Θα το ψάξω, ήδη έκανα μια συζήτηση με συγγενικά μου πρόσωπα να μου πουν κάποιες λεπτομέρειες! Ευχαριστώ για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή