Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Πασχαλινά γύψινα αυγουλάκια

Φέτος δεν ήμουν αρκετά τυπική και μέσα στο γιορταστικό πνεύμα των ημερών, αλλά μάλλον στο πνεύμα ξεκούρασης. Έφτιαξα όμως αυγουλάκια από γυψόγαζα. Μια πανεύκολη και ανέξοδη, κατά βάση, κατασκευή που αν έχεις χρόνο και φαντασία μπορεί να γίνει υπέροχη.

Για αρχή χρειάζεσαι ένα καλούπι. Εγώ χρησιμοποίησα ένα πλαστικό αυγό από αυτά που κρύβουν την δωροέκπληξη  στα πασχαλινά σοκολατένια αυγά. Κόβεις λωρίδες γυψόγαζα σε διάφορα μεγέθη και τις βουτάς ελάχιστα σε ένα μπολ με νερό. Προσεχτικά καλύπτεις με αυτές όλο το αυγό. Εγώ πέρασα 2 στρώσεις για να είναι πιο σταθερό.




Όταν καλύψεις εντελώς το αυγό, το αφήνεις να στεγνώσει στον αέρα για πιο γρήγορα αποτελέσματα.




Με ένα κοπίδι κόβεις προσεχτικά την γυψόγαζα ώστε να αφαιρέσεις το μέσα καλούπι. Μπορείς να το κόψεις όπως θες, κάθετα, οριζόντια ή και με σχέδιο. Εγώ μιας και ήταν η πρώτη μου φορά και ήθελα να είμαι σίγουρη το έκοψα οριζόντια.



Στη συνέχεια κολλάς τα δύο κομμάτια με κόλλα σιλικόνης και μετά αρχίζει η δημιουργική πλευρά! Χρώματα, decoupage, κορδέλες, χάντρες κτλ κτλ κτλ... Ό,τι θές! Εγώ έκανα ένα πολύ απλό και για να πω την αλήθεια (πρόχειρο) decoupage. .. Και του χρόνου καλύτερα!!


1 σχόλιο: