Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

....."μαγική στολή"..... και αποκριάτικη διακόσμηση

Καλημέρααααα!! Σήμερα θα σας δείξω πώς έφτιαξα την αποκριάτικη στολή μου! Μιας και οι μικροί μου μαθητές θέλανε αποκριάτικο πάρτυ..... (και αφορμή έψαχνα κι εγώ)...... και μιας και θα ήταν το μοναδικό αυτής της χρονιάς, σκέφτηκα να την φτιάξω μόνη μου, μιας και δεν είναι καιρός για επιπλέον έξοδα και πολυτέλειες! Αποφάσισα λοιπόν να ντυθώ μάγισσα!!
  Αγόρασα 10 μέτρα τούλι μαύρο που είναι και πολύ φθηνό (1.5 ευρώ το μέτρο περίπου), λάστιχο, και ένα κομμάτι ύφασμα σατέν. Έφτιαξα λοιπόν, μια tutu, (η γνωστή τοις πασι) στα μέτρα μου, κόβοντας το τούλι σε ίσια κομμάτια και δένοντας τα στο λάστιχο, χωρίς να χρησιμοποιήσω καθόλου κλωστή. Το σατέν, το έραψα σαν μια μεγάλη κορδέλα ώστε να βγεί μια πλούσια ζώνη. Ένα καπέλο δανεικό,μια περούκα.... και voilà....... 






Kαι μερικές φωτογραφίες από το πάρτυ μας, και από την τάξη μου, που ακόμα βέβαια χρειάζεται πραγματάκια... Παρεπιπτόντως, η αποκριάτικη διακόσμησή μας...πώς σας φαίνεται;;





















2 σχόλια:

  1. Αν υπάρχει λίγη φαντασία,όλα γίνονται!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα είδα τις δημιουργίες σου και εκτενέστερα το μπλόκ σου. Ομορφο και μελετημένο. Εξυπνες προτάσεις για τις αποκριάτικες στολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή