Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Autumn creations

Οι υποχρεώσεις των πρώτων μηνών του φθινοπώρου, δεν μου δίνουν δυστυχώς την ευκαιρία να κάνω πραγματάκια και να επισκεφτώ τα blog σας, υπόσχομαι όμως να γίνω πιο τυπική! :-)
  Εμφανίζομαι όμως με 2 μικρές κατασκευές που πρόλαβα και έκανα. Η πρώτη είναι από το σεμινάριο της  Ομάδας καλλιτεχνικής Αλληλοδιδασκαλίας, που φτιάξαμε κούπες με μπογιά μαυροπίνακα. Είναι πολύ εύκολη κατασκευή και πολύ όμορφο δώρο για να χαρίσουμε σε κάποιον, αφήνοντας του και ένα ιδιαίτερο μήνυμα!


Η δεύτερη κατασκευή, ένα βάζο γλυκού γυμνό, ντύθηκε στα πράσινα, και στολίστηκε με την τεχνική του decoupage και την χαρτοπετσέτας για να υποδεχτεί τα χειμωνιάτικα γλυκά του κουταλιού της γιαγιάς.




7 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα και τα δυο!!! μπράβο! φιλάκια, καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες δημιουργίες!Μου άρεσε ιδιαίτερα το φλιτζάνι με τη μπογιά για τ μαυροπίνακα!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Βάσια. Μπορείς να μου πεις από που πήρες μπογιά για μαυροπίνακα; Είναι ειδική για πορσελάνη ή υπάρχει τρόπος να βάψεις με την απλή μπογιά για μαυροπίνακα πάνω σε πορσελάνη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπογιά για μαυροπίνακα μπορείς να βρεις σε όλα τα καταστήματα με χρώματα και κάνει για όλες τις επιφάνειες. Μπορείς βέβαια να φτιάξεις και μόνη σου αναμιγνύοντας ματ μπογιά τοίχου σε ό,τι χρώμα θες με στόκο σε σκόνη για πλακάκια. Η αναλογία είναι 1 φλυτζάνι μπογιάς με 2 κουταλιές της σούπας στόκο.. Καλη επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ για την απάντηση. υπάρχει ειδική μπογιά μαυροπίνακα για πορσελάνη της pebeo αλλά δεν μπορώ να την βρώ πουθενά. Βάφεις και μετά ψήνεις και έτσι γίνεται αδιάβροχη!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα
    πολυ ομορφες δημιουργιες
    ξερεις αν φτιαξω εγω μονη μου μπογια για μαυροπινακα αν θ ακρατησει στην πορσελανη η με το πρωτο πλυσιμο θ χαθει η δημιουργια μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή