Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

First Christmas Bells!!

Δεν ξέρω αν είναι νωρίς...αλλά εγώ ετοιμάζομαι! Από τη μια, γιατί θέλω να έρθει γρήγορα η ατμόσφαιρα, από την άλλη γιατί θέλω να στολίσω την τάξη νωρίτερα για να την χαρούν τα παιδάκια μου, και από την άλλη γιατί φέτος θα περάσω τις γιορτές σε ...τροπικά μέρη...και θέλω να δω και το σπίτι μου στολισμένο νωρίς!
   First Christmas craft for 2011, αυτές οι καμπανούλες ... 2 γλαστράκια μικρά, που με την τεχνική της χαρτοπετσέτας και μια όμορφη κορδέλα μετατράπηκαν στο μουσικό όργανο των Χριστουγέννων...






4 σχόλια:

  1. καλώς σε βρήκα Βασια μου τις πήρα τις καμπανούλες επιτόπου για το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι μας στο stars and icicles σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσι ειναι υπεροχες...τελοια δουλεια..θα τα λεμε..χαρηκα που σε βρηκα..πολλα ζεστα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπημένη μου φίλη Βάσια τέλειωσε η κλήρωση του δέυτερου 10ημερου του πανηγυριού του stars and icicles σε ευχαριστώ για την συμμετοχή και περιμένω την διεύθυνση σου στο
    katitimou@gmail.com για ένα αναμνηστικό δωράκι
    φιλάκια Κάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω! Έγιναν πολύ όμορφα!Ούτε μου πήγαινε το μυαλό τι θα τα κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή